پرسپولیس قهرمان
نوشته شده توسط : م . ج

 

اولین آهنگ و اولین متن آهنگ رو به سرود جدید پرسپولیس اختصاص می دیم که موفق شد ذوب آهن رو توی اصفهون سه تا بزنه!!! پرسپولیسیا کیف کنن! خودم از بچگی دیوووونه پرسپولیس بودم، هرچند الان تعصبی ندارم! ولی هر چی هم بشه اول و آخر همیشه میگیم پرسپولیس قهرمان! حتماً منتظر بشین تا اون پلیر پایین صفحه آهنگش لود بشه. پرانرژی باشین...

 

سُـــــــــرخ بی‌همتاست
ســـــــــرخ بی‌پرواست
ســــــــرخ در رگهاست
سُرخ در هرجا هرجا هرجا هرجا
سُـــــــــرخ بی‌همتاست
ســـــــــرخ بی‌پرواست
ســــــــرخ در رگ هاست
سرخ در هرجا هرجا هرجا هرجا

اوووووو همه با هم، هم‌پیمان با هم
اوووووو همه با هم، پاکوبان باهم
اوووووو همه با هم، هم‌پیمان با هم
اوووووو همه با هم، پاکوبان باهم

حمله حمله حمله

حمله حمله حمله

حمله حمله دلهای ما با شماست

حمله حمله تا فتح دروازه ها





:: بازدید از این مطلب : 246
تاریخ انتشار : | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/commenting/avatars/changeling-80864.jpg
م . ج  در تاریخ : 1390/1/26/5 - - گفته است :
سلاممممممم!
آره دیگه اینجا فقط محض انرژی زده شده!
یه شبه اومدی ترکوندیا
این لوکس بلاگ کلا ویژگیای منحصر به فردی داره مثلا تایید نظرات نداره! یا من هرچی تیک قفل راست کلیک رو برمی دارم خودش دوباره می آد!
کلاً من که بلد نیستم کار کنم فقط همین جور آهنگ می ذارم! چون یه حسنی که داره اینه که میشه آهنگای سیستم خودمون رو هم آپلود کنیم بذاریم
پاسخ ماسخ هم نمی دیم اینجا به کامنتا! دیگه فقط انرژی می دیم و بس -------------------------------------- بله دیگه همین!

/weblog/file/img/m.jpg
! * * ثنا * * ! در تاریخ : 1390/1/25/4 - - گفته است :
خب من برم رفیق

بابت امشبو این پستو این آهنگ بینهایت ممنون

خیلی انرژی دادی
مررررررررررررررررررررسی

هر چی بگم کم گفتم

از سروکول وبت انرژی میباره
قالبش آهنگش پستششششششششششششششششششششششششششش شششششششششششششششششششششششششششششش
هزار لا هم ایزوگامش کنی بازم انرژی ازش چک چک موکونه

من پتی ثابت وبتم هر دوتاشون

خدایی انقده ذوق زده شدما خودمو خفه کردم
هر کی بیاد ببینه میگه چه دختر بی جنبه ای ترکیده تو کامنت دونی

خداییش دس خودم نبود م.ج
نتونسم جلو خودمو بگیرم
سااااااااااااااااااااااااااا ری

برم تا مامان پیداش نشده که دیگه پرده گوشم تاب نمیاره

بازم ممنووووووووووووووووووووووووووو ن
شب بخیر رفیق

/commenting/avatars/changeling-511943.jpg
! * * ثنا * * ! در تاریخ : 1390/1/25/4 - - گفته است :
دمت گرم خدایی م.ج

اخر شبی حال دادی اساسی
اصلا دلم نمیخواد برم

ههههههههه مگه مامان به زور بیاد از لپ تاپ بِـــــــــــــــــــکَـــــنَ تَم

تا سیر شم هسم اینجاااااااااااااااااااااااا
بعدشم برم انرژیمو رو شمیم خالی کنم

به هر جهت باید یه جا خالی شه انرژیم این موقع شب

اخه این همه هیجان یه جا این موقع شب برا قلبم بده جیزه مثه کفریت میمونه

/commenting/avatars/changeling-721459.jpg
! * * ثنا * * ! در تاریخ : 1390/1/25/4 - - گفته است :
راسی راست کلیکم فرت کردی که

مجبور شدم شعرو بتایپمممممممممم

/commenting/avatars/changeling-218445.jpg
! * * ثنا * * ! در تاریخ : 1390/1/25/4 - - گفته است :
سرخ بی همتاست
سرخ بی پرواست
سرخ در رگ هاست
سرخ در هرجا هرجا هر جا

/commenting/avatars/changeling-857077.jpg
! * * ثنا * * ! در تاریخ : 1390/1/25/4 - - گفته است :
راسی اگه اسم خاصی مد نظرته بوگو و الاااااااااااااااااااااااااااا اااااااا خودم یه چی میذارماااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااااا

خدایی رنگش عشقه انرژیه

/commenting/avatars/changeling-928631.jpg
! * * ثنا * * ! در تاریخ : 1390/1/25/4 - - گفته است :
راسی وب نو مبارکــــــــــــ رفیق

برو داریمت اساسی

انرژیو عشقه

ماهی یه بارم غنیمته
آهنگ با متنشم عشقه

آپ اولت که حرف نداشت
انقدر خوشم اومد اصلا تو جمله و کلمه نمیگنجه
فقط بگم ایوووووووووووووووول رفیق
خیلی کار درسی به خدا

اوه اوه حالا این انرژیو کجا خالی کنمممممممممممممممممممممممممممم مممممممممممممممممممممممممممممم مممممممممممممممممممممممممممممم مممممممممممممممممممممممممممممم ممممممممممممممممممم

این موقع شبی

حرفی نداری م.ج حرف نداری
دیگه نمیدونم چی بگم بابا
غافلگیر شدم وحشتنااااااااااااااااااااااااا ااااااااک
یه دفه اونور
بعد کلیک اینورررررررررررررررررر

وب جدید
عکس
شعرررررررررررررررررررررررررر رررررررررررررررررررررررررررررر رررررررررررررررررررررررررررررر رررررررررررررررررررررررررررررر رررررررررررررررررررررررررررررر رررررررررررررررررررررررررررررر ررررررررررررررررررررررررررش
وااااااااااااااااااااااااااا و

خداییش شادیو خنده و انرژیووووووووووووووووووووووووو وووووووووووووووووووووووووووووو ووووووووووووووووووووووووووو خوب اومدی

ثنا سیر نمیشه ها
آهنگو موخوام موخوام موخوام

من اینم میلینکم

/weblog/file/img/m.jpg
! * * ثنا * * ! در تاریخ : 1390/1/25/4 - - گفته است :
وااااااااااااااااااااااااااااا ای

ببین اینجاااااااااااااااااااا چه خبره

دمت گرم مسی دمت گرمممممممممممممممممممممممممممم مممممممممممممممممممممممممممممم ممممممممممممممممممممممممم

دماغم آویزون شده بودا اونطرف
وای
اینجاااااااااااااااااااااااا اااااااااااارو

قرمزته
خدایی آهنگه شعره عکسش همه همه
عالییییییییییییییییییییییییی یییه
حرف نداره
وااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااای
غافل گیر شدم

بابا اصلا رنگ قرمز خودش اند انرژیه
این آهنگم که دیگه میترکونه باهااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااش



دمت گرم خداوکیلی
اخر شبی حال دادی اساسی
انرژی گرفتمممممممممممممممم فول فول
چجوری بخوابم حالا


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: